dimarts, de març 01, 2011

Un mes més

Exactament, avui és dia 1. El mes passat no vaig poder acomplir el repte personal d'escriure una entrada diària ja que per problemes familiars a final de mes no he pogut disposar del temps ni les condicions necessàries per fer-ho.

He de pensar la forma de fer el meu bloc una mica més interactiu... No se si ho aconseguiré aquest mes o el vinent o mai :P Però ho intentaré. De moment avanço que hi hauran entrades sobre els següents temes (no necessàriament en aquest ordre):

-Carnestoltes
-Champions League
-Llei antitabac
-Segona part de biblioteques
-Autoescola RACC
-Fa tant de sol que hem de dur ulleres fosques al metro?
-És "El Barco" una adaptació espanyola de "Perdidos en el espacio"?

Tots aquests temes (menys un) seran tractats durant el mes de març en aquest bloc. Seguiu atents i si voleu en podeu proposar de nous. Ho tindré en compte.

Salut i bon març!

5 comentaris:

Rubén ha dit...

Estic intrigat, per quin tema no tractarás... Ummm ...bona tecnica per engaxar al seguidors del bloc.

Tinc el presentiment que aquest sera un bon mes: M A R Ç , sona be,no creus M A R C ?

Una abraçada

English teachers ha dit...

Oh, oh, jo vull que tractis Autoescola RACC!!!!!

Xitus ha dit...

Merda, Marc, sóc l'Aleix, t'he comentat amb el login del blog del cole, jaja.

Markus ha dit...

jejejeje Si la memòria em permet abarcar tota la magnitud de la història serà tractat el tema ;-)

Xitus ha dit...

Jaja si necessites detalls en Joan o jo podem refrescar la memòria jajaja!Motxilla, motxilla!!