divendres, de març 18, 2011

Doctor, doctor...

Doctor: -Hola, sóc el doctor Santana, cardiòleg.
Pacient: -Hola, tant de gust.
Doctor: -Quina medicació està prenent?
Pacient: -Medicació? Doncs res... si estic refredat una Aspirina o un Frenadol si és molt fort.
Doctor: -No, vull dir medicació diària. Que pren?
Pacient: -Res, jo no prenc cap medicació diària...
Doctor: -Però llavors com està vostè superant l'infart que va patir?
Pacient: -Quin infart? Jo no he tingut mai cap infart.
Doctor: -Però vostè no ve de la Vall d'Hebron?
Pacient: -Jo només he estat a la Vall d'Hebron visitant familiars malalts.
Doctor: -Ups, perdoni... Em sembla que m'he equivocat de pacient...

Conversa real entre un doctor i un pacient. El nom del doctor és fictici.

És el principal problema de la seguretat social, que t'atenen tants metges diferents que no saben ni a qui estan tractant. Per sort la resta tot bé.

1 comentari:

Vaia ha dit...

Jejej si cert, pobre doctor i pobre pacient que deuria pensar que havia passat un infart i no s'havia assabentat :P