dimarts, d’agost 25, 2009

Apurant

Després d'haver provat tota mena de fulles d'afaitar i no disposat a deixar escapar el somni de sentir l'afeitada d'apurada perfecte que sempre prometen els anuncis de televisió, m'he comprat la nova Gillette Mach 15 Power Extreme Fussion Gold Premium Special Edition amb capçal anatòmico-basculant, mànec d'acer tractat amb partícules de silici, efecte massatge, tretze cutxilles ultra-afilades amb tecnologia laser Redpowerextreme i una tribu de diminutos amb matxets atrinxerats entre les fulles. Malhauradament no m'he donat compte i l'he deixada a una repisa del bany al costat d'una Wilkinson Triple Ninja Sword Mega Ultra Quick, amb aixecador hidràulic dels pels de la barba, aniquilador laser d'arrels, 8 cutxilles d'adamantium reforçat i una tribu d'enanitos amb destrals amagats entre les fulles. Jo desconeixia l'odi mil·lenari existent entre els diminutos i els enanitos, i quan he entrat al lavabo m'he trobat una matança ètnica que ni els pitjors dies de Rwanda. Pel que sembla han guanyat els enanitos, que es coneix que tenen més mala llet. Pel que fa als diminutos..."nadie sabe donde estan".

2 comentaris:

DaeConE ha dit...

Pero crickeeeet! Cómo se te ocurre!! Por favor, tú eres el culpable de toda esa matanza!! Aunque sinceramente, los diminutos siempre me han dado rabia, así q felicita a los enanitos de mi parte! jijii ahora en tu mapita aparecerá un puntito en Dinamarcaaaa!

Xitus ha dit...

He rellegit comentaris teus a posts antics meus. M'ha agradat llegir un en que diferenciaves tres nivells d'entendre les coses en un estat incipient d'embriaguesa.

Com se'm podia haver passat per alt aquest post??

Enanito's obsession. ;)