dimarts, de març 15, 2011

Dia color sèpia (primera part)

Avui ha estat plovent tot el dia donant a l'ambient una coloració sèpia que m'ha fet pensar en quin aspecte tindria el lloc on visc anys enrere. La meva recerca m'ha dut a trobar unes fotografies antigues de Ripollet i m'he dedicat a buscar l'abans i el després.

Com que és una cosa pesada en posaré una avui i un altre dia que sigui de color sèpia ja seguiré amb una altre imatge pel record.

Avui us porto imatges del carrer Padró al seu encreuament amb el que actualment és el carrer de Maragall. Podreu observar que Maragall eren tot horts cosa que permet dir la mítica frase de: "Abans tot això eren horts..."  També podeu observar al fons la forma diferent de la teulada de l'antiga torre de l'esglèsia de Sant Esteve, on ja s'observa la nova torre modernista cosa que em fa deduir que les fotografies en blanc i negre son de finals del segle XIX o principis del XX. En darrer lloc podeu veure la imatge actual.


Espero que demà faci millor dia. Salut!

1 comentari:

Vaia ha dit...

Molt xules les fotos.Això es tot un treball de recerca. M'ha agradat molt conèixer com era on vivim ara. Gràcies