divendres, de març 04, 2011

Saturació twittera

Últimament començo a pensar que el Twitter deu molar més si ets famós i descobreixes que interactues amb altre gent famosa amb la que t'agrada sentir-te "codejat" i que pensen que ets "xaxi" i al mateix temps pots sentir-te Deu amb una legió de seguidors que comenten tot el que escrius i als qui pots arreglar la vida responent aleatòriament algun dels seus comentaris.
També deu ser divertit si tens tendència a patir el fenomen fan i t'agrada pensar que ets col·lega de la penya famosilla que segueixes, no diguem ja si algun dia un d'aquests et respon algun comentari concret (com deia anteriorment), dia en el que pots ser ja feliç per la resta de l'any, segurament.
Si acompleixes aquests requisits o simplement t'agrada perquè sí pateixes el risc d'acabar parlant habitualment usant termes com ara "cool", "hot", "hashtag" i un dels que em sonen més odiosos "trendy".

I ara com que veig que no sóc "cool" perquè la meva opinió sobre coses tan "trendys" no és gens "hot", assumiré que res del que digui serà mai "hashtag" i em recolliré amb els meus pensaments i opinions fins demà.

Salut i no twittejeu en excès, que mola però potser no tant!! ;-)

2 comentaris:

Mar ha dit...

Es que jo, de veritat, no li acabo de trobar el què... I ho he intentat, eh? Estic totalment d'acord amb el que dius :)

Vaia ha dit...

jajaja que gran. Jo crec que si que ets trendy perquè estàs a la última. Però potser no calen aquestes 'etiquetes' i podem parlar amb nomalitat per dir que som la canya, sense anglicismes ni paraules modernes.