dijous, de març 31, 2011

Un mes menys

Aquí tornem a ser-hi. Tanco el mes de març al bloc amb els objectius salvats parcialment. En l'entrada de primer de març em comprometia a tocar diversos temes (menys un). Així doncs he parlat del carnestoltes (fins i tot per partida doble). També he tocat el tema de la Champions League (una mica de passada ahir de pressa i corrents). La controvertida llei antitabac també va tenir un espai breu i lleuger la primera setmana de març, tot i que no vaig entrar a analitzar ni debatre res; potser m'ho reservo per més endavant.
L'anècdota de l'autoescola del RACC també va ser anunciada al començar el mes i espero que no us decebés. Vaig fer una crítica dura a la moda de dur ulleres fosques on no toca i per acabar amb la llista de tasques també vaig exposar les meves percepcions sobre la sèrie de televisió El Barco.

El tema que ha quedat pendent per eliminació el podeu observar vosaltres mateixos. Queda apartat per més endavant. Voldria destacar un parell d'entrades que vaig fruir especialment quan les vaig escriure. Una va ser la del PC Futbol, que tot i ser merament una tasca de recerca em va transportar a records d'infantesa/pre-adolescència. I sobretot no podia tancar el mes sense fer menció especial de l'entrada de la caca, que em va aportar un nombre important de visites mogudes segurament per l'atracció morbosa que la caca exerceix sobre nosaltres, i que em va permetre reviure l'anècdota explicada un cop més, accentuant detalls que no s'esborren mai.

També acaba un mes complicat on m'ha costat mantenir el ritme d'entrades i, tal com va passar el mes passat, tampoc he pogut assolir la fita d'una entrada diaria.

Demà toca començar un altre mes, posar nous objectius i carregar-se d'optimisme, tant al bloc com a la vida mateixa. Una salutació cordial a tothom, tu, tu, tots, tothom, tu, tu, tu, TOTHOM!!

4 comentaris:

Vaia ha dit...

Ets un crack! Això és constància i m'encanta llegir els teus textos plens de gràcia i imaginació. MUAK

Markus ha dit...

Gràcies! A mi també m'encanta tot el que escrius, sóc el teu ídol! :P

Mar ha dit...

Club de fans, ja.

Vaia ha dit...

Club de fans no però pàgina de Facebook....voy a ello :D