dissabte, de març 05, 2011

Carnestoltes 2011

Després del passeig vespertí amb les disfresses ja puc dir que aquest any ens hem superat. El tema escollit ha estat Alícia al país de les meravelles, la Marina de Reina de Cors i jo de Barretaire Boig. Les disfresses, totalment fetes a mà, ens han sortit molt ben aconseguides i la gent pel carrer ens mirava molt i a més d'un se li ha escapat un "ual·la..." cosa que ens omple d'orgull i ens infla l'ego carnavalesc.

Sempre he preferit les disfresses fetes de forma artesana, sovint més barates i més agraïdes. Mai oblidaré l'any que em vaig disfressar de policia antidisturbis corrupte o l'any que vaig anar d'etarra (aquest em va fer por anar pel carrer i no vaig sortir gaire). L'any passat vam anar disfressats de ninots demoníacs i també cridàvem bastant l'atenció. Jo duia uns botons als ulls que feien força impressió i ho vam passar força bé.

Us animo a disfressar-vos que us ho passareu molt bé! Demà intentaré disfressar a la gata de persona, si ho aconsegueixo (l'altre dia em va sortir) ja publicaré la seva imatge jejeje

Salut!

2 comentaris:

Rubén ha dit...

jajaja.
Et recordo que no fa molt, vas publicar al bloc o al face. la teva renuncia a la gent que ficava roba a les seves mascotes.
:P

Markus ha dit...

Tens tota la raó Rubén, vaig parlar de la moda de passejar el gos amb jersei pel carrer tot i que a mi em servia per jugar a "¡perro con jersey!", joc en el que guanya el primer que veu un gos amb jersei pel carrer. El tema, i no per això pot servir d'excusa, és que jo ho faig amb tota la consciencia de tocar-li la moral a la meva gata, no pensant que li faig cap bé ni que la porto a la última moda :P Serà simplement el gust de "putejar-la" una estoneta sense haver d'entrar en temes de maltractament animal... potser una mica de vexació en tot cas jejeje però poca perquè ella es deixa. Ja veureu que mona! :D