dilluns, de març 14, 2011

Thierry Henry

Els que em coneixeu sabeu que sóc un detractor de la versió de Henry del Barça. Considero que va ser un mal fitxatge. Crec que malgrat es tractava d'un gran jugador de brillant trajectòria i talent sense discussió, va arribar al Barça en les acaballes de la seva vida futbolística, va sortir caríssim i el seu rendiment irregular i intermitent només va ser minimament destacable en la seva penúltima temporada al club. Envoltat del suport incondicional de bona part de l'afició, Henry va passar pel Barça amb la sensació que havia fet bastant més del que realment va fer, com penso que va passar també amb el cas de Larsson o (lamentablement) Saviola.

Discussions a banda, sempre he fet gala del sentit del humor per tractar el tema i fa temps vaig escoltar a la ràdio un muntatge sobre una falca publicitària que parlava de l'arribada d'Henry al Barça. Crec que va sortir en una secció de Sergi Mas dins algun programa de ràdio que no recordo d'on vaig treure'l però que conservava al ordinador i que avui he volgut compartir-lo amb tots vosaltres perquè em fa riure molt i deixa constància que també hi havia més gent a part de mi que trobava insatisfactori el seu rendiment. Per tots aquells que comparteixen opinió i també per aquells que no però es prenien bé les meves crítiques (a vegades cruels) va dedicat el tall.



P.S.: Com que veig que de moment el reproductor no xuta deixo també l'enllaç del goear que en principi sí que funciona.