dilluns, de febrer 07, 2011

El misteri del "disfraz de negra zumbona"

Si lectors i lectores, ho havia de descobrir. Ja feia temps que vaig veure en les estadístiques del meu bloc que hi havia una recerca de paraules clau que havien dut a algú fins al meu bloc mitjançant les paraules "disfraz de negra zumbona".

Suposo que algú buscava una disfressa com aquesta però va anar a parar al meu bloc on suposo no deuria trobar el que estava buscant. No tinc molt clar quin és el concepte "zumbona" (en català potser seria brunzidora) i no se que converteix una persona negra en una negra zumbona. Em passa pel cap que zumbona sigui un eufemisme per fer saber que es tracta d'una persona de moral lleugera i que te tendència a practicar actes impurs de forma compulsiva, ja que és ben sabut que en castellà "zumbar" és sinònim de "cardar". Llavors la disfressa seria fàcil de trobar ja que si us doneu una volta per qualsevol botiga de disfresses veureu que els models femenins tots son "zumbones" en aquest sentit. Teniu per escollir l'infermera zumbona, la bombera zumbona, la monja zumbona, l'espadatxina zumbona, la pirata zumbona, la marinera zumbona... Si algú segueix la sèrie How I met your mother recordareu un episodi on un dels personatges es disfressava de "calabaza putilla". Doncs a això mateix em refereixo, és impossible trobar una disfressa de dona que no sigui provocativa. En canvi les d'home ens acostumen a deixar molt en ridícul i de "zumbones" res de res...

Sigui com sigui, al final vaig trobar on es feia referència a una disfressa de "negra zumbona" al meu bloc. Va ser en una entrada del 2 de febrer del 2007 on penjava per primer cop un vídeo del pallasso del Puntada als Ous. En un dels comentaris Ariel confessava haver-se disfressat de "negra zumbona" en una ocasió.

S'apropa carnestoltes gent, així que ja podeu anar pensant en les vostres disfresses "zumbonas".

Ens llegim!

5 comentaris:

Vaia ha dit...

Home jo sempre he pensat que lo de disfressar-se de 'calabaza putilla' te el seu punt de frikisme... en tot cas no sé si em disfressaria mai de negra zumbona... ara toca perfeccionar la idea de disfressa per aquest any... que serà, serà...

Markus ha dit...

Segur que ens surt una disfressa xula però seran difícils de superar les de l'any passat :P

Mar ha dit...

Estic amb la Marina: la disfressa de Calabaza Putilla és molt millor. Altres opcions podrien ser Escopinya Sexy, Kiwi Sadomaso i Cirereta Lolita.

Rubén ha dit...

Es increible que alguien acabe entrando en tu block poniendo las palabras negra zumbona.
Voy ha hacer un experimento. Que tipo de gente se conectara si de repente empiezan a salir parabras como
OFICIAL REAL MADRID, SEXO GRATIS, BELEN ESTEBAN, ESPAÑA FRANQUISTA, MELENDI...

jajaja, que cabrón soy, cuantos amigos vas a hacer!!!

Bueno tienes mi permiso para borrar este comentario, ;P

Markus ha dit...

jajajajajajaja bravo, sou els millors xD