divendres, de març 25, 2011

Pa suat

Avui he tingut un dels meus somnis estranys. Un tiet meu tenia un negoci en un país estranger. El negoci era un forn-sauna. El forn tenia uns aparadors molt grans on hi havia el pa exposat. A partir d'una determinada hora del dia els aparadors eren oberts al públic. Eren una espècie de forn-sauna on la gent podia entrar i estar-s'hi mentre es feia el pa. Hi havien uns pans enormes en forma de salvavides que la gent es posava al voltant de la cintura mentre es relaxaven a la sauna. Al mateix temps qui volia podia deixar uns entrepanets que s'anessin escalfant durant la seva estada al aparador-sauna. El cas és que després qui volia podia comprar aquells pans gegants de salvavides on altre gent havia estat agafada suant com porcs. Hi ha poques coses més fastigoses que l'idea de menjar pa suat... El negoci anava molt bé, hi havia tot d'executius allí a la sauna suant els pans i escalfant-se els minientrepans... La cosa estava com de moda i tot de moderns gafapastas i gent que segurament usava paraules com "trendy", "hot" o "cool" habitualment feien cua per entrar-hi. Suar pans... increïble... El negoci anava tan bé que el meu tiet patia una crisi d'estrès i es desmaiava quan intentava entrar a la botiga en bicicleta, tot equipat amb casc i mallot reglamentaris...
En un moment donat del somni jo entrava en un dels aparadors saunes i recordo que era agradable la sensació del pa calentó sota les aixelles...

En fi, com molts dels meu somnis era una història demencial però estic segur que hi ha determinats nuclis socials que s'apuntarien a tendències tan absurdes i nocives com aquesta si fossin considerades de moda.

Reflexionem-hi i assaboriu els vostres entrepans més que mai!

3 comentaris:

Rubén ha dit...

Gran somni.
Lo bo d'aquests somnis absurds es que mestre somies semblen de lo mes normal del mon.
Però pensa que no tothom pot te aquesta imaginació ni tans sols quan es somia. Est afortunat.

Vaia ha dit...

jejeje m'encante els teus somnis surreals. MUAK

Markus ha dit...

jejeje merci a tots, intento canalitzar-ho escribint xorrades al meu bloc. Potser n'hauria pogut treure profit temps enrere si hagués estudiat coses de profit. Ara tot el que em queda són les meves divagacions ;-)