dijous, de febrer 10, 2011

Bibliotequejant

Mini-entrada breu perquè he de marxar.

El volum de lectura dels darrers temps requereix mesures anti-crisi així que he decidit fer-me carnet de biblioteca per primer cop a la meva vida. Sí, senyores i senyors, mai n'havia tingut ni n'he trepitjat cap i abans que el meu vici acabi amb la meva economia he decidit deixar d'omplir les estanteries de llibres i novel·les i permetre el meu cap seguir fruint del plaer de la lectura sense que se'n ressentin les meves butxaques.

Tenint en compte que en alguna etapa d'aquest bloc contava amb dues o tres bibliotecàries entre els lectors em sembla gairebé pecat no haver fet us d'una biblioteca fins ara.

Llegiu i culturitzeu-vos!

Fins demà!

5 comentaris:

Rubén ha dit...

Quan et facis el carnet has d'anar a la biblioteca de San Ignasi- Can Fabra. Esta especialitzada en cómics y música.
T'agradarà.
Si vols quedem un dia i anem.

D'excursió a la biblioteca!!

Mar ha dit...

:O

Com.Podia.Ser.

Si t'agraden els còmics, com diu el Rubén, la de Can Fabra és la millor de Barcelona. Jo la tinc a 5 minuts de casa i m'ha salvat la butxaca en més d'una ocasió (tot i que crec que haurien d'adquirir més llibres). La Vapor Badia de Sabadell té un gran fons.

Benvigut al món dels ratolins de biblioteca!

Markus ha dit...

Haurem de fer una excursió tots a la biblioteca aquesta, prenc nota! :)

Vaia ha dit...

Jejej si ja ho deia jo... Em vaig quedar impresionada de sabe que no tenies carnet... pero ara toca apretar-se el cinturó sense deixar la lectura de costat... Jo com sóc de poble no había sentit que hagués biblioteques especialitzades. S'haurà d'estudiar això...

Markus ha dit...

Com mola, un mundillo nou :D