dissabte, de febrer 12, 2011

Jap Session (2à part)

Deixo una de les peces que vam tocar a la Japanese&Jam que comentava en una entrada anterior. En Pere al baix, en Xitus a la guitarra elèctrica, en Rubén a l'harmònica i jo a la guitarra acústica que s'escolta fluixet i entra malament.
Destacar especialment el duel elèctrica-harmònica que es produeix en alguns punts de la peça. El tema el vam allargar fins que ja n'hi havia prou, són gairebé 8 minuts...

El tema és una idea d'en Xitus i va avançant sobre dos únics acords. Instrumental i titulat "No em deixis" aquí el deixo per qui el vulgui escoltar.

Japanese&Jam - No em deixis

2 comentaris:

Rubén ha dit...

Queda molt per practicar, però la veritat es que va ser divertit.

Xitus ha dit...

Cada vegada que l'escolto m'agrada més. Queda molt lleig que ho digui jo però és així jaja!! Ja tinc ganes de tornar a quedar i provar amb Stand by me!!