dimarts, de febrer 08, 2011

Adéu als sucs olímpics

Si algú de vosaltres ha passejat per l'avinguda Meridiana els darrers anys potser hagi pogut observar una mica més amunt del punt on es creua amb el carrer Mallorca un descampat fruit de l'enderrocament d'una escola i uns habitatges vells. En aquest indret us podria haver cridat l'atenció una pintada molt gran que es trobava a la paret d'una de les darreres cases enderrocades i que es podia llegir des de ben lluny. La pintada formulava una pregunta i a l'hora la responia immediatament.

Si gent, Barcelona? Jugos Olímpicos. Sempre em vaig preguntar què era, si una errada, un doble sentit, un artista portuguès... les possibilitats eren moltes. M'agradaria decantar-me per la idea de que no es tractava de cap errada, els "Jugos Olímpicos" que a partir d'ara anomenaré Sucs Olímpics per normalitzar-ho podrien ser una pràctica esportiva urbana desconeguda pel gran públic però amb un seguiment prou important per la ciutat de Barcelona com per merèixer una gran pintada en el seu honor. Els jocs constarien de diverses proves relacionades amb els sucs: espremuda de taronges, partició de llimones, omplerta de gots a distància, cursa d'obstacles portant gots de Bifrutas, llençament de bricks usats al cubell de reciclatge... Com veieu totes les proves mantindrien un gran respecte per l'entorn i el medi ambient i serien una aposta sana per l'esport que podria netejar la imatge pobre que darrerament els casos de dopatge estan deixant.

Avui però he descobert que han pintat la façana tapant la frase... Lamentable, ara que tan necessària era la campanya sobre els Sucs Olímpics... Des d'aquest bloc sempre els recordarem i la propera olimpíada tornarem a informar.

Fins llavors cuideu-vos molt, feu vida sana i una mica d'esport!

2 comentaris:

Mar ha dit...

Em sembla que jo sí que podria participar en aquests Sucs...

Vaia ha dit...

M'encanta :D Hem passat junts tantes vegades per aquest indret que també em fa pena que hagin desaparegut els sucs. Els tindrem en el nostre record i mentre seguiré els teus consells de vida sana i esport. MUAK