diumenge, de febrer 13, 2011

Sugus caducats



Ahir vaig ingerir Sugus caducats, així que la meva vida ara mateix podria estar en perill.

Després de menjar uns Sugus que teniem per casa vaig comprovar horroritzat que caducaven l'agost del 2009. Ja m'havia semblat que d'entrada tenien un sabor una mica desagradable però desapareixia de seguida per donar pas al sabor del Sugus de sempre. Hi havia desenes de Sugus que he procedit a llençar a la brossa immediatament ja amb clars símptomes d'infecció bacteriana mortal estenent-se pel meu cos. Aviat la malaltia del Sugus putrefacte m'envairà i m'aniré encongint i estovant fins a convertir-me en un Sugus de pinya (no em pregunteu per què però se que serà de pinya). Només un antídot em pot salvar i és posar-me una pelussa al front i dir "chino chau chau chau chino chau chau chau" (o era un remei per la tos??) però la Marina està passant l'aspirador per tant les meves esperances s'esvaeixen... Amb una mica de sort el meu cos en un últim esforç titànic crearà per si sol una defensa que em salvi la vida d'aquest trist destí del Sugus de pinya.

Així doncs en la que pot ser la meva darrera entrada al bloc vull proposar la discussió de si creieu que hi ha alguna cosa que no caduqui. Sembla ser que les coses abans no caducaven o caducaven menys que ara...
Caduquen les begudes embotellades en vidre?
Caduquen els gelats?
Caduquen les tàperes? (i si ho fan, són encara més dolentes que sense caducar??)
I la sucre?
I la sal?
I l'aigua de Veri?? (es converteix en aigua de Verí??)

Els Sugus ja us asseguro que caduquen i un any i mig després no es nota molt però allí estan, esperant que algun imprudent els endrapi i cobrar-se una víctima més.

Si tot va bé demà ens llegim, si no vengeu-me cremant tots els Sugus que pugueu!

4 comentaris:

Vaia ha dit...

jajaj que exagerat. Bé estas vivito y coleando així que no em preocupo per la teva mort immediata per la ingesta de sugus. Respecte a la pregunta, quan erem petits no caducava res i ara tot porta data de caducitat per llei, així que acabem tirant coses que abans ens menjàvem sense problemes... com el pa o els iogurts... jo no crec que caduquin fins que no tenen moho per sobre :D

Markus ha dit...

Era fosc i no se si els sugus tenien verdet o no. De moment sembla que resisteixo ;-)

Mar ha dit...

Doncs mira, ja sé que tot en aquesta vida té data de caducitat (i sinò què és la mort) però no sé perquè creia que els Sugus tenien molt més temps de vida. No en plan que passessin de generació en generació com una reliquia familiar, però més d'una any i mig... Això és com les ombres d'ulls, que no et caduquen segons la data que posa al pot, no... Caduquen quan te la poses un dia i tornes amb els ulls com l'Igor del Jovencito Frankenstein.
Hi ha tantes coses que desconeixem...

Markus ha dit...

Tinc entès que la llet la tornen a fàbrica quan caduca a les botigues i la tornen a passar pel procés de pasteurització i la tornen a vendre. Als envasos ha de sortir el nombre de cops que ha estat "ressucitada". Bebem llet zombi amics i amigues! Segur que amb els sugus passa algo semblant :P