dissabte, de febrer 19, 2011

Premis 10 de l'esport

Ahir vaig assistir a la gala d'entrega dels premis 10 de l'esport a Ripollet. Va ser la primera edició d'aquests premis i el Teatre Auditori es va omplir de gom a gom per seguir l'esdeveniment.

Em va sorprendre molt positivament ja que m'esperava quelcom una mica cutre i justet i en canvi em vaig trobar amb una cerimònia molt elegant i ben conduida per la parella de presentadors que van saber donar el toc perfecte de formalitat que exigia la gala i a l'hora el dinamisme que calia per fer l'esdeveniment amè i emocionant.














L'entrega de premis va començar amb el premi a la persona no esportista vinculada al món de l'esport que va ser atorgat al senyor Pedro Sarrión, que em va semblar també el moment més emotiu de la nit. El premi a la millor entitat esportiva de l'any va ser per la Ripollet Unió Atlètica, el de millor equip de l'any va ser (si no recordo malament) pel Juvenil "C" CF Ripollet.

La millor trajectòria esportiva (com no podia ser d'altre manera a Ripollet) va anar a parar a Joan "Chichi" Creus i la gala va concloure amb l'entrega dels premis a la millor i el millor esportistes de l'any, que van anar a parar a Lucila Pascua i Josep Maria Selva "Jepi" respectivament. Un discurs de l'alcalde va posar el punt i final a la gala.

La cerimònia també va ser amenitzada per l'actuació del gimnàs Bun-Kay que va ser molt aplaudida.

En definitiva, crec que un èxit de primera edició d'aquests premis. Ripollet sempre està molt vinculada al món de l'esport. Espero que l'any vinent l'esdeveniment segueixi al nivell d'enguany o el superi si és possible.

3 comentaris:

Vaia ha dit...

Si la veritat es que va estar tot molt maco i em va alegrar que alguna persona coneguda s'emportés un premi. Per mi el millor de tot, la presentadora :D

Markus ha dit...

Si! Totalment d'acord! :D

Mireia Sanz ha dit...

Sou uns grans periodistes!! :) Molt bona crónica!