dissabte, de febrer 05, 2011

Jap Session

Ahir a la nit vaig quedar amb tres amics per fer unes jam-sessions al pis d'un d'ells. La barreja d'ukelele, guitarres, baix i armònica eren brutals.
La vetllada va ser rematada amb un soparet al japonès del costat (d'aquí lo de "Jap" Session) on vaig aconseguir escurar bastant un plat d'arròs amb bolets menjat amb bastonets i uns rotllets de vedella farcits amb formatge i fines tires de ceba.

Espero poder penjar aviat alguna mostra musical de la vetllada en quant el meu amic pengi les pistes al go-ear. El proper dia aniré més preparat perquè em vaig sentir una mica desentrenat amb la guitarra, instrument que domino poc i m'hi defenso amb nocions bàsiques d'acords poc complexos però que al sumar-hi l'acompanyament dels companys sembla millor.

Ningú és perfecte però quan t'envoltes de bona gent, entre tots es pot fregar.

Salut i bona música!

5 comentaris:

Vaia ha dit...

Jo tinc ganes d'escoltar-ho també. Si es que sou uns artistes!

Mar ha dit...

¡Que lo cuelgue, que lo cuelgue, que lo cuelgue...!

Markus ha dit...

si això fos una actuació en directe potser el públic cridaria "que los cuelguen, que los cuelguen!" :P

Xitus ha dit...

Markus, el divendres va estar molt bé. El proper dia ha de caure Stand by me. Sembla que les Japanese&Jam es consoliden poc a poc com un espai reservat per a disfrutar de la música amb bona companyia...Una abraçada!

Rubén ha dit...

Opino lo mateix, Marc.

No considero que toqui l'harmónica gaire be,de fet, constantment en sortien notes equivocades, pero en conjunt la cosa sona be.

Espero impacient escoltar algun audio.