dimarts, d’abril 01, 2008

Petita i verídica història del rellotge "cabron"

Al meu barri hi ha de tant en tant algun tall de subministrament elèctric. Abans no recordo que passés tan sovint però d'un parell d'anys cap aquí la cosa no ha anat gaire bé. Són els típics talls que duren un parell de minuts i després torna. Va haver una temporada fa uns mesos en que això passava al menys un parell de cops per setmana, i jo, fart de posar en hora cada dos per tres el rellotge despertador de la meva habitació, vaig decidir deixar-lo estar i usar de despertador l'alarma del telèfon mòbil. Ahir al vespre vaig veure el rellotge pampalluguejant com sempre en una hora equivocada i vaig adonar-me de que fa ja molt temps que no hi han problemes elèctrics, així que em vaig decidir a posar-lo en hora novament.

Aquesta matinada ha marxat la llum.

2 comentaris:

DaeConE ha dit...

Otra vez más se reafirma nuestra querida ley de Murphy...

Markus ha dit...

Si... Murphy... maldita ley pero bendita cerveza :P