divendres, d’abril 04, 2008

Lladre d'atenció

La veritat és que no m'esperava escriure tantes entrades en una mateixa setmana, però em veig obligat a posar un vídeo que està circulant per la xarxa que m'ha fet riure de valent. A la velocitat que es mouen les coses per internet potser ja l'heu vist 50 cops, però com que jo l'acabo de descobrir encara guardo l'esperança de que algú de vosaltres encara no ho conegui ;-)

Potser més d'un cop hem sentit que algú ens robava protagonisme. Que era el nostre dia, el nostre moment però algú es passava d'esplendit i s'emportava totes les mirades, tots els comentaris, tots els elogis que esperavem rebre nosaltres. Segur que una cosa semblant deuria sentir aquesta cantant un cop va veure el vídeo de la seva actuació. No cal que us indiqui en qui us heu de fixar, ja que els ulls us hi aniran sols. Qualsevol semblança amb el Fary, estaria fora de lloc, però s'accepta. :P

Lladre d'atenció

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ai quina gracia! Que mono! Com ho viu! Sembla un dibuix animat hahaha! Doncs encara no m havia arribat aquest video!Que boo hahaha!!
Fins aviat!

Markus ha dit...

Síii m'encanta la cara de felicitat que te!
Fins aviat :-)

DaeConE ha dit...

En dos palabras: a poteósico... XD

Markus ha dit...

jajajaja Habría que ver otras actuaciones de este hombre, ya investigaré :P