dimarts, d’abril 22, 2008

Llibres i Hooligans

Qui podria pensar veient com juga el Barça ultimament, que arribaria a les semis de la Champions... El cas és que el Manchester United vindrà a jugar demà al Camp Nou, el dia de Sant Jordi. Curiosa barreja hi haurà a Les Rambles de paradetes de llibres i d'aficionats anglesos, d'amor i de passió, de roses i de capullos. Parlant de llibres, Flani, tu que ets tan vaquipolla, si no ho saps potser t'agradarà saber que en Joan Miquel Oliver ha tret un llibre anomenat El Misteri de l'Amor que em sembla que és tan rar com ell jejeje De totes maneres no tinc ni idea de si val la pena o no però original segur que és. Jo de moment ja m'he autorregalat un petit conte d'un gegant molt simpàtic :P

Bona diada demà i esperem que la pallissa del Manchester sigui mínima :P

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Ha estat una bona diada, amb esperit renovat, tan meu com del Barça, que ha plantat prou dignament cara al temible Manchester.

Jo particularment content que hagueu vingut a casa, ja que estava molt cansat! Ha estat bé, llàstima que al final no hem fet fotos al tinglado que hem muntat amb les banderes i les samarretes.

Felicitats pel provisional!!

I també pels canvis que s'albiren en la teva vida.

Markus ha dit...

Sí, a mi també m'ha agradat que veiessim el partit a ca teva avui. És veritat, les fotos!!! Ens n'hem oblidat completament... Ja repetirem la paradeta a la tornada potser, si finalment no anem a cap pub.
Merci per les felicitacions, a veure si ben aviat em pots felicitar de veres :-) Enhorabona a tu que també et veig en una dinàmica molt positiva ultimament. A veure si aquest positivisme que tenim es manté com una constant!

Anònim ha dit...

Wow!ja t has comprat el llibre!? Crec que ahuras sigut el primer en comprar-lo, jo encara no sabia a on el venien...L'has comprat per internet?

Sí, ja habia sentit lo del llibre d en joan miquel oliver...m agradaria llegir-lo. Encara no tinc cap dels seus cd's...aviam si els trobo per la
reixa(red?)

Markus ha dit...

El vaig comprar a la llibreria Catalònia de Ronda Sant Pere :-) Em va fer ilu veure'l allí exposat. Vaig comprar la versió tapa dura en català i és molt però que molt original. M'encanten les casetes! Enhorabona :-)

(xarxa) ;-)

Anònim ha dit...

Gracies!i gracies tambe per la correccio de (xarxa) que empanada que estic :P!!Pero reixa s admet en el diccionari vaquipollo ;)
Pobre Pompeu si llegis els meus comentaris al teu blog es moriria una altre vegada, pero seria una mort mes dolorosa ;)

Fins aviat!

Markus ha dit...

M'agrada que reixa figuri al diccionari vaquipollo ;-)

Fins aviat!