dijous, d’abril 07, 2011

En pausa

Aquesta setmana estem pausats a casa. No vull dir que ens prenguem les coses amb calma ni que anem poc a poc.

Aquest mes serà mogudet, tenim entre mans un canvi significatiu a la nostra vida però un fet inesperat ens ha deixat en pausa. És una sensació com quan estàs veient una peli i quan s'està posant realment interessant foten els anuncis, i no són d'aquells de "tornem en 2 minuts", no. Són aquells que no posen res i saps que tens temps d'anar al lavabo, dutxar-te, canviar-te de roba, treure a passejar el gos, llençar la brossa i actualitzar el bloc (coses que ja he fet des de llavors, menys passejar el gos perquè no en tinc).

En fi, ja parlaré menys cripticament d'aquesta aventura durant aquest mes tot i que no sóc gaire donat a parlar temes massa personals al bloc, però tampoc seria el primer cop que ho fes i a més, no ens enganyem, només em llegeix gent que conec (i gent que no conec "en Pelotas") per tant us donaré la tabarra un dia d'aquests amb històries properes.

Per cert, avui penjo l'entrada des del mòbil perquè el meu ordinador està més mort que ... (ompleneu els punts suspensius amb el nom que vulgueu, seguint el meu estil altament censurable d'humor negre, des de mags difunts fins a ex-porters finats) i he d'escriure sense correctors ortogràfics, cosa que lamento profundament ja que cada dia em ressalten la precarietat dels meus coneixements acadèmics.

Disculpeu les errades!
Published with Blogger-droid v1.6.3