dilluns, de juliol 02, 2007

La Dutxa Assassina

Per aclaparadora majoria (més vots que lectors reconeguts), a les votacions heu decidit que aquesta entrada tracti sobre la dutxa assassina. Que així sigui doncs.



Potser es tracti d'un poltergeist o un cas extraordinari d'inteligència inanimada però el cas és que la dutxa de casa m'ha intentat assassinar. Ho ha intentat en diverses ocasions i mitjançant mètodes diversos. Fins ara, és evident, ha fracassat; però qui assegura que la propera vegada no tindrà èxit?

Els primers intents frustrats per part seva, van ser de forma molt subtil. Gairebé m'haurien passat per alt si temps després no hagués passat a la càrrega amb tècniques més radicals; però arribats a aquest punt i fent vista enrera, veig clarament que llavors ja ho estava provant.
Tan subtils com intentar provocar-me un tall de digestió, llençant-me alternativament ràfagues d'aigua freda i calenta, buscant amb aquests canvis sobtats de temperatura una reacció fatal del meu organisme que esdevingués en un tall de digestió que em provoqués una mort sobtada. Afortunadament sempre he guardat un temps prudencial entre els àpats i la dutxa, així que els seus intents han fracassat sempre amb aquest mètode. També podria ser que al llençar l'aigua freda, la meva reacció instintiva fos donar un bot, cosa que faria perillar seriosament la meva estabilitat i podria provocar una relliscada fatal. Però això mai m'ha succeit tampoc.
Com deia, aquests primers intents van ser molt subtils i segurament passarien inadvertits per tothom. "Un fallo del calentador" dirieu... Però no es pot passar per alt tenint en compte el que ve després.

El seu següent intent d'homicidi va ser més barroer però també molt més evident. Va passar fa uns pocs anys. Jo m'acabava de dutxar i em disposava a sortir de la dutxa i va ser en aquest moment de "despiste", quan obria la cortina, que la dutxa em va atacar. Vaig notar un cop al cap, em vaig agafar a la barra de la dutxa si no recordo malament i afortunadament no vaig perdre l'equilibri. M'havia caigut la barra de la cortina al cap. Per sort la barra no era prou contundent per causar-me cap ferida ni contusió important però alli estava el primer avís. La dutxa me la tenia jurada i m'ho havia fet saber. Novament m'havia escapat però ella no estava disposada a rendir-se encara.



Fins ara els seus intents havien estat molt infructuosos... Massa innocents o massa barroers però fa un any i mig aproximadament gairebé ho aconsegueix. Jo estava sota el raig d'aigua de la dutxa, completament aliè als maquiavèlics plans que la dutxa estava tramant per assassinar-me. Vaig ficar la cara sota el raig d'aigua i just en aquell instant em va agafar tos. Vaig tossir amb la mala sort que al obrir la boca el raig d'aigua va anar a parar directament dins el coll i al continuar tossint em vaig ennuegar. No podia respirar, sentia tota l'aigua dins el coll, em vaig començar a posar vermell. Vaig sortir de la dutxa com vaig poder, intentant respirar de manera infructuosa, com un peix fora de l'aigua. Vaig tenir la sort que els meus pares eren a casa, van sentir sorolls estranys i van venir a preguntar si estava bé. Jo no podía respirar, molt menys parlar, vaig obrir la porta com vaig poder i vaig caure de genolls a terra intentant explicar per simbols que m'estava ofegant. Dins el meu cap passaven moltes idees... "Seré la primera persona que mor ofegada en una dutxa?" "Em donaran un d'aquells premis Darwin per la mort més absurda de l'any?"...
Si no hagués estat alli el meu pare no se que hauria passat, el cas és que ell em va donar uns cops a l'esquena que no van servir de res, però finalment quan pensava que la palmaria alli, al lavabo i en pilotes, de forma tremendament patètica, víctima d'un accident d'allò més absurd, gairebé digne d'un guió de "Destino Final", el meu pare em va pressionar el pit amb la ma i de forma automàtica i alliberadora, vaig aconseguir treure (gairebé es podria calificar de vomitar) l'aigua que m'estava ofegant. Em va sorprendre que m'hagues pogut entrar tanta aigua en un moment. Només era aigua però la gent s'ofega amb l'aigua... El que passa és que la gent s'ofega al mar, al riu, a la piscina... Com a molt a la banyera però a la dutxa??? Amb una sensació de renaixer vaig recuperar l'alè i les forces i la dutxa va veure novament frustrats els seus intents.

Després d'haver patit un accident tan còmic del que us dono consentiment per riure tant com vulgueu, vaig arribar a la conclusió que tantes casualitats no podien ser fruit de l'atzar... Aquella dutxa te alguna cosa en contra meva... però quin és el seu mòbil? Si fos una dutxa serial-killer ja hauria intentat assassinar altres membres de la meva familia. Per què només ho prova amb mi? Les teories poden ser molt diverses així que us convido a que exposeu les vostres. Jo mentrestant, cada dia aniré amb peus de plom a l'hora d'entrar a la dutxa, ben atent de no abaixar la guardia per si un cas fos avui el dia en que ho torni a intentar.

15 comentaris:

DaeConE ha dit...

jajaaa! ojo q tengo en cuenta q fue un mal rato cuando te ahogabas joe! q horrible sensación... pero es que jajaaaaa! que la palmaries al lavabo i en pilotes! jejeee. jo també he pensat en "destino final"
Lo del cop al cap és la òstia! juas juas!
Umm pero póngamonos serios:
En las fotos he visto unas marcas muy inquietantes en las baldosas, como unas sombras, no sé, me da yuyu! Esto de ver al friker jimenez los domingos se nota!
No sé, quizás se sienta despechada... ultimamente la has engañado con la ducha del gimnasio, por ejemplo?

Markus ha dit...

jajajaja, sip fue muy cómico, mis amigos siempre aprovechan para meterse conmigo. Cuando quedo con ellos y les digo "dame media hora que me tengo que duchar" me dicen "tomate tu tiempo y ándate con cuidado" y cosas parecidas :P Las manchas en la pared son el dibujo de las baldosas, unas florecillas, nada peligroso en principio, aunque nunca se sabe... igual un dia me distraigo mirándolas y se me enrosca la manguera de la ducha en el cuello :P

Vivo sin vivir en mi ha dit...

i si no es la ducha? i si la ducha es l'instrument que fa servir algú que no gosa donar la cara? i si està encantada?
En altres circumstancies, potser riuria sobre el fet d'ofegarse a la dutxa, però tenint en compte que per poc moro per culpa de "un cacho de pavo rebozao" que em va deixar a 4 grapes aixecant la ma en un intent infructuos per demanar ajuda i de color blau, desde el cor de catalunya, que sapigues que em solidaritzo amb la teva desgracia.
I si probes de banyarte?

Markus ha dit...

jajajaja m'agraden aquestes teories. La dutxa com a instrument d'una conspiració més fosca per part de personse malvades... La dutxa encantada...
Jo sempre he tingut una mena de fantasía o més ben dit temor de mort macabra amb la banyera. Posa't en situació: Estàs relaxat a la banyera, tranquilament, alli estirat amb l'espuma i el vapor que va pujant creant una atmosfera de relax total. Just davant teu, on queden els teus peus l'enorme aixeta de la banyera et mira de forma inexpressiva, amb aquells dos conductes que s'enganxen a la paret i li donen un aspecte d'alló més sòlid. Llavors, i de forma practicament imperceptible, al voltant dels conductes que van a la paret, les rajoles es comencen a esquerdar poc a poc i comencen a regalimar gotes d'aigua al seu voltant. Tu no ho pots apreciar amb la distancia i el vapor. Però de sobte, i sense que tinguis temps a reaccionar, les rajoles esclaten i l'enorme i robusta aixeta de la banyera surt disparada per la pressió de l'aigua a una velocitat endimoniada cap a tu i et rebenta el cap sense que tinguis temps ni de dir "ups...". Pensa-hi... no et banyis mai jajajajajaja

No, ara en serio, es que banyar-me seria com reconeixer la meva derrota enfront la dutxa, jo la vull desafiar, no m'agrada viure amb por :P

DaeConE ha dit...

A ti te va la marcha! te gusta desafiar a la ducha!

Días de limón ha dit...

Yo no me río Cricket. Es que a mi me da mucho pánico todo lo que tiene que ver con la asfixia y en lugar de hacerme gracia tu entrada me ha dado muy mal rollo.
A mi una vez se me fue un poco de chocolate por el otro lado y quería respirar pero no podía, entonces sé más o menos, cual es esa sensación que se tiene cuando el aire no llega a tus pulmones, aunque lo que te pasó a ti fue incluso peor porque se te inundaron los pulmones de agua, qué mal rato.

Markus ha dit...

Sip fue chungo, no se si el agua llegó a los pulmones pero mi cuello estaba bastante inundado al menos. Con comida me ha pasado un par de veces y da más mal rollo porqué es algo sólido que cuesta más de sacar. Aunque con el agua me ahogué durante más rato que cualquier otra vez. De todos modos ahora que ha pasado me parece gracioso porqué es un accidente muy tonto :P

Días de limón ha dit...

Me alegro que te parezca gracioso ahora... a mi me sigue dando yuyu... bueno yo no cuento que soy muy asustadiza. Os voy a contar un secretillo... ahora me da miedo otra cosa más... le he cogido manía al container que tengo en frente de casa... no sé porqué me ha dado por pensar que algún día me saldrá algo malo de ahí dentro, un bicho o algo. El otro día ví una araña negra encima de una bolsa grande negra y me asusté, pero en mi fuero interno (qué bien queda eso) sé que ese no es el miedo que estoy esperando. Jo tengo la sensación de que un día me asustaré con ese container... I think I'm paranoid and complicated...

Días de limón ha dit...

Perdón quería decir una araña verde encima de una bolsa negra.

Markus ha dit...

Uhhh me has dado miedo ahora. Un container siniestro... A veces hay cosas que nos asustan sin ninguna explicación aparente. Personas, lugares o cosas que nos transmiten unas vibraciones negativas que nos hacen estar más alerta de lo habitual sin que podamos encontrar una razón. La araña ha sido el primer aviso, ándate con mucho ojo con ese container ;-)

DaeConE ha dit...

I think I'm paranoid
Manipulate it
I think I'm paranoid
And complicated (me encanta!!)

Ayy cricket disculpa pero a mi sí me hizo gracia pq por suerte no pasó nadita y puedes contar la historia en clave de humor :)

DaeConE ha dit...

Lo del container lo entiendo. Yo suelo atribuir propiedades y sentimientos humanos a objetos (centímetros destroza-dedos) y bichos muy feos (cucas persigue-pies)

patirke ha dit...

ahhhhhh hoy he visto una cuca enorme q practicamente bailaba clacket del ruido q hacia en la casa del libro. y lo fuerte es q la unica q la ha visto (y escuxado, pq mira q sonaba) era yo.
he avisado a las personas q justo estaban al lado de esa cosa (es q habia una moxila en el suelo) y al decirlo, como no ha aparecido se me han quedado mirando del palo "you're paranoid" q noooo q yo la he visto!
pues yo un dia me estaba ahogando con un manojito de hilo. es q estabamos jugando mi hermano y yo y me lo puso en la cara del palo "cometelo" y na, el azar quiso q al respirar justo me lo pusiera en la boca.
y yo tosi arrodillada delante de mi cama aaaaaagh q horrible.
joe, tu padre es un heroe cricket.
pd. a mi me ha hecho muxa gracia el detalle de "en pilotes" jajaja

DaeConE ha dit...

jajaaa pat, lo siento pero igual q con la historia de cricket, me he reído al imaginar a tu hermano tirandotelo a la cara y tu ahogándote!! Y encima arrodilladaaa!

Markus ha dit...

juas juas... sip, es que morir desnudo parece muy indigno... al menos hubiera muerto limpísimo :P
Me consuela ver que no soy el único que ha sufrido algún accidente absurdo jejeje