dimecres, d’abril 06, 2011

Els gelats que no recordo (part I)

Bona i calorosa tarda a tothom. Volia començar una sèrie d'entrades sobre gelats que tinc una mica oblidats (perquè ja no existeixen). I encetaré la iniciativa parlant de la Camy Seta.

No he trobat fotografies per la xarxa de la Camy Seta que em puguin aclarir el dubte que tinc. No recordo si tenia forma de bolet o de samarreta. Jo apostaria que tenia forma de bolet i que era de nata i maduixa però els meus records són borrosos al respecte perquè jo era més de Frigo, i els Camy els marginava una mica.

El Camy Seta estava condemnat a decebre a una amplia gama de consumidors només pel seu nom. Si tenia forma de bolet, la gent esperava que tingués forma de samarreta i si tenia forma de samarreta la gent esperava que tingués forma de bolet. La única sortida possible per acontentar tothom era tenir forma de samarreta amb un bolet estampat, cosa que no varen fer.
Una segona opció molt poc aconsellable hagués estat que no tingués cap forma ni de bolet ni de samarreta i únicament el nom fes referència al joc de paraules. La meva llacuna mental respecte a les Camy Setas fa possible la hipòtesis que el gelat no tingués pas forma de bolet ni de samarreta, tal com passava amb els gelats Popeye, que mai vaig entendre perquè tenien aquest nom. En tot cas aquesta opció em sembla molt més decebedora que cap de les anteriorment exposades.

Doncs això és tot per ara. Faig des d'aquí una crida a aquells qui recordeu la Camy Seta que me'n feu una descripció i així pugui dormir tranquil.

Refresqueu-vos!

1 comentari:

Vaia ha dit...

Evidentment tenia forma de bolet. Perquè t'en facis a la idea era tipus els bolets d'en Mario Bros, però el fons era de nata (Blanc) y amb rodonetes roses (maduixa). Jo també era més fan de Frigo, però no sé perquè recordo la imatge del Camy Seta, però diria jo que mai m'en vaig menjar cap...