dimecres, de juny 20, 2007

Encara existeix

Dedico aquesta minientrada al bloc Hierba Mojada on fa uns dies vam estar parlant de gelats i jo vaig recordar l'existencia del gelat de "pitufo" (barrufet). Doncs bé, ahir a la tarda vaig anar a prendre algo amb uns amics i no vaig poder resistir-me quan vaig veure que tenien gelat de "pitufo". Vaig demanar una bola i li vaig fer una foto pensant en tots vosaltres. Aquí la teniu:



No sabria dir-vos si realment te gust de barrufet o no... En tot cas em va semblar que duia algo de menta i potser algo de llima... Si més no està força bé, van ser cullerades de records :P

P.S.: Si no ho heu fet ja, passeu-vos pel bloc de patirke (Hierba Mojada), on va sorgir el tema que ha inspirat aquesta entrada. Moltes gràcies!

5 comentaris:

DaeConE ha dit...

jajaaa1 q guay! me encanta nuestro mundo blog!

patirke ha dit...

ueeeeee (cricket t'he deixat el sobre sota la porta jeje)
oeee oeeeee q contenta estic d'inspirar una entrada i ni mes ni menys q del "pitufo". era tan bo aquell gelat pero es una llastima no enrecordar-me'n del gust q tenia...
pero! ara ja sabem quina barreja era!
a por el helado pitufal!

DaeConE ha dit...

Cómo va la próxima selección de tema? Me parece q el público se pronuncia timidamente, no?
Por cierto, mi amiga Makarova (tb bibliotecaria, dato importante :P) tb votó por la ducha asesina!

Vivo sin vivir en mi ha dit...

Canibal!!!!! pobre barrufet!!!
En serio, de que té gust? lima limon?

Markus ha dit...

Jo juraria que és Menta-Lima... Si algú de vosaltres ho tasta que doni la seva opinió, a veure si descobrim la recepta secreta jejeje