dijous, de juny 02, 2011

Fent camí

Ooooh Alarmes!! Mec!! Mec!! Sirenes vermelles pampalluguejants... Soroll, caos i confusió... Que ha passat amb el mes de maig??? On ha anat a parar? "Me lo expliquen!!"

I els objectius d'abril?? Baaaah!!! "Que no noh engañen, que noh digan la verdá!"

Ok, ok.. Hi ha hagut un trasbals que m'ha fet aturar el bloc uns dies. Si això és El Camí d'en Cricket, podriem dir que durant uns dies m'havia quedat tirat per La Cuneta del Camí d'en Cricket. Llavors de sobte era allà a terra amb cara de tonto fins que he vist que havia de seguir pel camí i entre que m'he aixecat i he escalfat una mica per no agafar rampes mentre camino m'ha passat un mes i pico. Les esgarrinxades ja aniran curant-se pel camí.

El mes d'abril no va donar per tot el que vaig prometre a la primera entrada del mes. I la promesa de tractar una sèrie de temes llistats (menys un) s'han convertit en una sèrie de temes (menys un grapat).

Aquest mes faré poques promeses perquè tinc seriosos dubtes de poder seguir escrivint al mateix ritme que fins ara. Però puc pràcticament assegurar que parlaré de:

-La teoria del raper aixafacançons
-Lamparetes
-Els sugus estan de moda

Aquests tres temes, més els que van quedar pendents el mes d'abril (menys un), els trobareu al juny a El Camí d'en Cricket.

Salut i endavant!

2 comentaris:

Mar ha dit...

Endavant, endavant, sempre endavant!

Vaia ha dit...

Ei va que estem en ratxa...després de llevar-te de la cuneta vas trobar una bici rovellada i ja vas fent camí, com sempre junts que jo t'acompanyo amb els patins a tot drap jejeje