divendres, de novembre 16, 2007

Nou Disc d'Antònia Font

Ni hao, lectores i lectors (si n'hi han). Aquesta setmana els Antònia Font han tret nou disc "Coser i cantar" on versionen temes seus junt amb l'orquestra sinfònica de Bratislava. Intentaré aconseguir el disc abans que acabi la setmana si tinc temps i ja us diré que tal. Se que dels 2 primers treballs tan sols han inclòs "Tots es motors" del disc "A Russia". Estic segur que "Batiscafo Katiuscas" sonarà guai amb l'orquestra, veurem que tal la resta, espero que no quedi tot massa forçat. Se que es tracta d'un pack de 2CDs amb 20 cançons que van junt amb un DVD de la gravació del mateix, cosa habitual avui en dia i que farà que el preu del disc es dispari bastant, però que hi farem... Tinc curiositat per escoltar-lo, segur que és d'aquests discs que has d'escoltar diversos cops per apreciar-los, ja que d'entrada sempre sonen estranyes les cançons que un està acostumat a escoltar d'una forma, gravades de manera diferent. Em quedaré amb les ganes d'escoltar algun tema totalment nou, per sort crec que Joan Miquel Oliver aviat treu nou disc en solitari. Al menys hi ha un single seu voltant per aqui amb dos temes "Sa núvia morta" i "Hansel i Gretel" que prometen molt. Espero tenir a les mans aviat un nou treball seu.
Per cert, a qui li agradi investigar pot trobar al Youtube la versió del tema "Alegria" dels Antònia Font al seu nou disc. ;-)
Zai jian!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Eo!! ni hao!!!Je je je he trobat el video de so, del youtube d'antonia font,no te mala pinta!!!Com t'has enterat que treuen un disc nou?no surt a la seva pagina web.Zai jian!!!:)

Markus ha dit...

Subestimes les meves dots d'investigador, Flani :P jeje Bé, de fet em vaig enterar escoltant la ràdio que els feien una entrevista. El disc està bé, és un caprici seu suposo, una excentricitat. Algunes cançons queden molt bé, tot i que n'hi ha algunes altres que em semblen una mica forçades, potser no calia orquestrar tantes cançons del seu repertori. Si més no és interessant d'escoltar, crec que t'agradarà. De totes maneres has d'aconseguir el disc que et faltava, que està força bé!

Anònim ha dit...

Ei justament et volia dir que he aconseguit el 1er disc d antonia font, que es diu antonia font. Ara el que hem falta es a russia...Aquest no hi ha manera de trobar-lo :(
Fins aviat explorador cibernetic! zai jian! :)

Anònim ha dit...

Wuala!! ja tinc el nou disc d antonia font,coser i cantar!!!!Estimo internet!!!!!Encara hem falta el de a russia :(, que l he buscat per tot arreu i no hi ha manera, pero no hem dono per vencsuda jejeje.El que tampoc he trobat es surfistes a camara lenta...Pero crec que he trobat la cansco del Kubala!!!He descobert una manera de baixar musica mot guai!!!ja t ho explicare... Ostres que bo, ja he vist que et visiten romanes o romans je je je, potser algu que busca les seves arrels ;P fins aviat!

Markus ha dit...

Vaja, jo els tinc, llàstima que no te'ls pugui fer arribar per cap mitjà. M'has d'explicar això de la música eh, a veure si podem parlar algun dia. Visitants romans jajaja crec que vist el mapa a tu t'hauré de nombrar visitant honorífica :P
Zai Jian!