dimecres, de juliol 25, 2007

5 segons

Bé, us puc assegurar que encara m'he d'eixugar les llàgrimes que m'ha provocat l'atac incontrolable de riure produit pel visionat del que podreu veure a continuació. No se si es tracta d'un esquirol o un gosset de les praderies... el cas és que només han calgut 5 segons per a que la seva mirada maliciosa se m'hagi clavat al cervell i només faig que veure'l un cop i un altre... Us pot semblar la tonteria més gran del món... però el cert és que a mi m'ha fet plorar de riure i crec que això ja és prou excusa com per compartir-ho amb vosaltres. Espero que us pugui fer tanta gràcia com a mi.

L'Esquirol Conspirador


Bé, es veu que ha tingut molt d'èxit aquest vídeo, i la gent ha fet diferents versions en plan remix. Us ofereixo algunes de les que m'han semblat millors. Espero que us agradin.

Versió Pervertit


Versió Molt Malvat


Versió Kill-Bill


Versió Dr Maligno (Austin Powers)


Versió Star Wars


Versió Lost


Segur que en podeu trobar moltes més. Ja em direu que us sembla!

2 comentaris:

DaeConE ha dit...

Me gusta!! me gusta mucho! El q más me gusta es el original, me encanta como mira el bichillo, no sé tiene algo de hipnotizador q hace q lo veas más de una vez! El otro q tb me ha gustado mucho es el de Lost jajaaaaa

Días de limón ha dit...

Hay que hartón de reir me he pegado, especialmente con la versión Doctor Maligno. Un Maligno como yo no dice lo que siente, lo siento pero ahora lo que siento es lo siguiente: alguno me dirá que mini yo es un botijo que quieres que le haga si lo quiero como a un hijo...