dilluns, de juny 18, 2007

Vosaltres decidiu

Fa uns dies que tinc diverses idees per a noves entrades, però entre tal caos sóc incapaç d'escollir sobre quin dels temes pensats escriure. És per això que, tot copiant la idea del Blog de Daecone, he decidit de muntar una enquesta per a que vosaltres decidiu quina serà la propera entrada, tot fent un bloc molt més interactiu.
Així doncs podreu votar un dels següents temes:

La Dutxa Assassina
On explicaré com la dutxa de casa meva ha intentat matar-me en al menys 3 ocasions i intentarem esbrinar el perquè.

Els Pets d'en Travis
On us mostraré la meva teoria de que Els Pets de la última època són una còpia del grup Travis.

La super-autoescola del Racc
On podreu comprovar les meravelles tecnològiques i les fantàstiques infraestructures de la meva autoescola (Nota: pot ser pur sarcasme)

Record de caiguda lliure
On intentaré relatar la increible història de Vesna Vulović, que va sobreviure a una caiguda de 10160 metres.

La nit dels vidres trencats
Dos nois, vidres trencats, molta sang i un personatge potencialment perillós, són els ingredients d'aquesta anècdota real.

El vell "pajilleru"
Perquè no només la Lisa te anècdotes sucoses dels seus veïns.

Bé, de moment podeu votar sobre aquests temes a l'enquesta del costat. D'aquí uns quants dies decidiré. Si voleu deixar qualsevol comentari també podeu fer-ho aquí.

Nota: No se que he tocat que s'ha canviat el color de la frase sota el títol del bloc, si algú sap com ho puc recuperar li estaré agraït.

Nota mental: No tornar a posar accents en les properes enquestes.

4 comentaris:

Vivo sin vivir en mi ha dit...

ostia com sou!! torno i em trobo que esteu d'un modern que tira d'esquenes!!! jo tambe vull un cacharro d'aquests per votar! visca la democracia!!
He votat per l'autoescola, tinc ganes de llegirte en plan sarcastic destroyer, encara que els teus videoclips tambe em molen... perque no les fas totes i amb la votacio tries l'ordre??

Markus ha dit...

Ueee has tornat! Jopetas, amb la de entrades que he fet que estan orfes dels teus comentaris snif snif... Sí, tard o d'hora les aniré fent totes, però així també us tinc entretinguts :P

DaeConE ha dit...

ostia cricket, yo voto por la ducha asesina, de sólo leer el "resumen" ya me he partido la caja!! :D

patirke ha dit...

jo tb he votat per la dutxa....jajajaja jo tb m'he rigut mogollon
la dutxa la dutxa