dissabte, de desembre 23, 2006

Ruibal

Arriba de nou el cap de setmana i com l'anterior em poso musical. Avui em dona per apropar-vos un dels meus artistes preferits amb diferència. Es tracta de Javier Ruibal. Un de tants casos de grans artistes víctimes de promocions nefastes que eviten que puguin arribar facilment al públic. I com el boca-orella és important en aquests casos os posaré una actuació seva que he trobat al youtube. La seva música es una barreja deliciosa de flamenc, sons caribenys, arabs, tocs de rock clàssic i polsims de jazz. Les seves lletres sempre giren al voltant de l'amor, la passió i els sentiments, i aconsegueix dibuixar paissatges, emocions, aromes i sabors amb una delicadesa que deixa palpar la passió i entrega amb les que composa les seves cançons. Aquest mes de febrer passat vaig poder-lo veure en directe a les cotxeres de Sants i em va sorprendre, te un directe bonissim com ja demostra en el seu últim treball "Lo que me dice tu boca" enregistrat en directe. Aquest 28 de desembre el podreu veure al Palau de la Música (no es inocentada malgrat la data jejeje) Jo no podré anar basicament perquè no m'agrada anar sol als concerts i aquest cop no trobaré acompanyant :P Bé, després d'aquesta promoció gratuita que faig, us deixo el video d'un dels temes de l'últim disc en versió acústica total. Enjoy it!

Javier Ruibal - Para llevarte a vivir

2 comentaris:

DaeConE ha dit...

Qué presentación tan interesante! Eso sí q es promoción y q se quite el Corte Inglés! pues cuando llegue a casa lo escucho!

Días de limón ha dit...

Oye pues a mi me gusta, no lo había oido nada.
Anda que yo no iba a ir si me gusta algo aunque fuera sola...