dissabte, de desembre 16, 2006

Cuore

Aprofito que és cap de setmana, i els lectors (lectores de moment) d'aquest bloc teniu oportunitat de connectar desde casa, per posar un vídeo musical. Com anireu veient en la meva vessant més retro, m'agrada molt la música però hi han determinades veus que realment em posen la pell de gallina quan les escolto. I desde fa anys em te robat el cor la veu de Rita Pavone. Cantant italiana nascuda al 45, que va triomfar ben joveneta amb 17 anys. Menuda i tot un nervi damunt l'escenari va tenir un munt d'exits com "La Partita di pallone", "Il Ballo del mattone", "Alla mia eta", "Che m’importa del mondo" o "Cuore". Precisament he triat "Cuore", ja que és la meva preferida. El so podria ser millor però és el que he trobat pel youtube... Bé, aquí comparteixo el vídeo amb tothom qui ho vulgui. El proper cap de setmana potser us ofereixo algó completament diferent ;-)

Rita Pavone - Cuore


**Anexe especial (edició d'última hora)
Degut al comentari de la Lisa, ofereixo també l'esmentat "Se Telefonando" de Mina Mazzini:

Mina Mazzini - Se Telefonando

24 comentaris:

Vivo sin vivir en mi ha dit...

perque estic a la feina y no tinc altaveus que si no...
T'agrada una que es diu Mina? (si no m'equivoco) que canta sei telefonando? (ole el meu italia!)Crec que és de l'epoca. La meva culturilla musical esta quedant fatal, ho se, pero es que no soc una experta en la matèria "cantants retro italianes"
Cada vegada que l'escolto, si tenco els ulls, m'imagino vestida amb jersey de ratlles, pantalons pitillo blancs i bevent champagne a Capri.
Els videos de Rita Pavone, mels mirare dema a casa, amb la calma i altaveus!

Markus ha dit...

Mare meva Lisa, comentes tant ràpid que no em dones temps ni a retocar les entrades jajajaja Et juro que no feia ni 1 minut que havia penjat la entrada després d'un parell de retocs i patapam! Veig que arriba un comentari, quina ilu!
Sí que la conec sí, Nina Mazzini. Mira posaré el video de "Se telefonando" perquè tinguis aquests records del jersey a ratlles i el champagne, que una amiga meva diria que són "enyorances de temps no viscuts" ;-)

Días de limón ha dit...

que frikis sois esa quien es

Días de limón ha dit...

Ah vale, no me digas que la Mina, es una tia que salía en un recopilatorio hace unos años que lo anunciaban por Navidad? con todos los ojos pinturrejaos?

Frik naranja escribe fino, frik cristal escribe normal, dos friks a elegir frik, frik, frik ,frik, frik.

Markus ha dit...

Uhmmm yo de Mina apenas conozco nada, desconozco si salía en el recopilatorio que dices. Con que frik eh... ais, dar gracias a que mi sentido del ridículo me impide colgar mi propia versión de Cuore :P

Días de limón ha dit...

Cuélgala por favor! si ridículo lo hacemos todos! Si no que se lo pregunten a DaeconE y a mi... bailando...

Markus ha dit...

jejeje Me temo que aunque quisiera desconozco el modo de colgar archivos de sonido, o sea que de momento os tendreis que conformar con la gran Rita Pavone :P

DaeConE ha dit...

Mina no es la de parole? Y no os gusta la canción "senza fine" de Gino Paoli? es muy bonita! De Patty Pravo (no sé si se escribe así, ni siquiera sé si es ella) me gusta mucho la canción de la bambola! Rita Pavone me suena mucho, cuando esté en casa la escucharé!

Markus ha dit...

mmm Daecone tiene razón, Mina también fue conocida por la de "parole" aunque yo la recuerdo más cantada por Dalida. Gino Paoli es el de "sapore di sale" :D A mi también me gusta mucho la de "senza fine". Patty Bravo no me sonaba pero he buscado la canción de "la bambola" y si que la conocía. Vaya vaya, yo que pensaba que no habría muchos comentarios en la retro-entrada jejeje

Vivo sin vivir en mi ha dit...

vale, soy lo peor: senza fine, no es la que usan de banda sonora para el anuncio del perfume de agata ruiz de la prada??

Markus ha dit...

Estoy casi seguro de haberla escuchado en un anuncio hace algún tiempo pero no recuerdo en cual...

DaeConE ha dit...

Siiii! es la del anuncio de colonia de esa tipeja! Y tb sale en la banda sonora de la peli "mi vida sin mi" q bonita! caray me bajaré otra vez la de sapore di saleee sapore di mareee! Y la de volareee ooooh cantare uoooooh! de quién es?

Días de limón ha dit...

Dios mío que puestos en música italiana!

Markus ha dit...

Pues la de "volare" no tengo ni idea... habrá que investigar. No te creas, Ariel, yo personalmente de música italiana no conozco mucho, pero en general de los años 60s sobretodo y también 50s y 70s si conozco bastantes cosas pq soy muy friki.

Vivo sin vivir en mi ha dit...

no somos frikis. somos melomanos! toma palabro! que lastima que haya empezado por el blog de ariel...

DaeConE ha dit...

Melómano, q palabra tan bonita

Markus ha dit...

Ya tardas en ir a escribirla a Días de Limón :P

Días de limón ha dit...

Eso melómano es bonito, ve a decirlo a mi blog.
A mi de música italiana no me saques de Eros Ramazotti y aún así sé las más famosas porque a veces me da por imitarlo...

DaeConE ha dit...

juas juas, pues últimamente me gustan algunas canciones de NEK

Vivo sin vivir en mi ha dit...

todos tenemos un pasado y un cd de ramazzotti y uno de nek...
el de ramazzotti, lo cambie con una colega por uno de bon jovi. ya lo se, inexplicable. el de nek, reconozco, que lo compre por mi propia voluntad (que quereis, estaba sensible, tenia descuentos...)

Markus ha dit...

Uy, Bon Jovi. Tengo un amigo que dice que puedes hacer una canción de Bon Jovi usando siempre estas 3 palabras: yeah, baby y forever. :P

Vivo sin vivir en mi ha dit...

y como dice mi primo el jevi (pero heavy heavy de los de la vieja escuela, que el colega tiene una hija de 25 años) "Bon Jovi son unos putos plastiqueros de mierda" Jose Antonio dixit

Vivo sin vivir en mi ha dit...

per cert, m'encanta la nova entrada.

Markus ha dit...

merciii...:)
Per cert, el concepte "plastiqueros de mierda" m'ha impactat molt. Es ple de força jajaja