dimecres, de novembre 29, 2006

Superfly

Algú ha intentat matar una mosca ultimament amb un spray? Ja us dic ara que és una tasca impossible. No ho intenteu a casa vostra. Ahir a la tarda vaig buidar mig pot a una i crec que avui encara volta per aquí. On és el problema? jo recordo que els insecticides d'abans eren força letals, desseguida queia la mosca a terra donant voltes com una boja i avui en dia ja li pots buidar el pot sencer que res...
Encuriosit pel fenomen he estudiat el pot a consciencia i m'he sorprés descobrint d'entrada que l'insecticida es perfumat amb "aroma espliego lavanda" ¬¬ Ja em semblava a mi que feia molt bona olor aquest insecticida, fins i tot m'havia passat pel cap usar-lo com a ambientador... Realment li fa alguna cosa a la mosca això, apart de deixar-la fresca com una rosa? I que vol dir espliego? Sóc l'únic a qui li sona a nom de hobbit?
Al pot diu "Mata moscas, mosquitos (y demás insectos)" D'entrada sembla que les mosques i els mosquits els assegura, i demás insectos queda molt com al barullo... "A ojo de buen cubero" que dirien... Els cientifics encarregats potser ho van provar amb tota mena d'insectes i ja que els resultats van ser bastant contradictoris deurien decidir posar "demás insectos" per no haver de donar gaires explicacions...

Ara la sorpresa... Al "modo de empleo" em diu que contra els insectes voladors (es a dir, mosques i mosquits, clar) utilitzar de la següent manera (transcric):
"Utilizar como insecticida normal, pulverizando contra la confluencia de techo y paredes, 5-10 segundos son suficientes para una habitación tamaño medio. Salga y deje cerrado durante 10 minutos."

Analitzem això un moment... Primer "utilizar como insecticida normal" vaja... jo volia utilitzar-lo com insecticida extreme-power-maximum... Jo creia que amb un insecticida normal s'havia de ruixar la mosca o insecte a eliminar pero segons el pot el que he de fer es ruixar la confluencia de la paret i el sostre... O sigui que he de ruixar cap amunt i despres sortir i deixar-ho tancat perquè mori tot alli dins... I la veritat és que no m'extranya que mori si ho faig així perquè heu pensat lo que es ruixar durant 5 o 10 segons sense pausa? Imagineu-vos apretant el pulveritzador i conteu fins a 10 segons... Tindreu sort si us dona temps a sortir de la habitació vius i tancar-la.

"-Ens hem deixat la iaia dintre!! -És massa tard per tornar enrere fill... la iaia ja es morta... -Noooo!! -Són danys colaterals fill meu... ha mort per lliurar-nos de la mosca"

Després de tot crec que el secret està en les instruccions d'us i no pas en el producte en si. Proposo fer el mateix amb qualsevol ambientador o desodorant del lidl, l'efecte serà igualment efectiu.

9 comentaris:

Vivo sin vivir en mi ha dit...

jajaja!! tio ets un crack!
et dono la rao en tot. pero si vols un mitja infalible per poder aniquilar mosques, pero exterminarles eh, un gat. la meva gata es mes efectiva que tots els pots de flit/raid/baigon etc. del mon junts.
el problema de tenir mascotes es que no pots utilitzar l'espray amb el bicho a prop perque es mes possible que matis al gat o gos o fura que la p--- mosca.
Aquest estiu, coincidint amb el capitol de csi del tarantino, (oy que era en aquest que al nick l'enterraven damunt un criadero de formigues asesines?) sem va omplir la casa de formigues! d'on van sortir? no se, la tele que cada dia es mes realista. y ni polvos ni flit, ni res. La gata entrant a saco y aigua amb "lejia". No va quedar ni una!
vaig a donar una volteta per la resta d'entrades que em sembla que m'agradara!

Markus ha dit...

Jo tinc especial destresa en aniquilar mosques a cops de sabatilla. El problema de matar-les així és que sovint et deixen el seu autograf i resulta bastant desagradable. A casa normalment cada estiu apareixen formigues en un lloc o altre. Aquest any en canvi, no n'ha aparegut cap en tot l'estiu. El sorprenent, però, és que la setmana passada en vaig veure una a la meva habitació. Una minúscula i solitaria formiga... quin gran misteri... si sempre van en grups... que feia una formiga solitaria a mitjans de novembre a la meva habitació? Ves que no sortís atreta per l'aroma lavanda de l'insecticida...

Vivo sin vivir en mi ha dit...

jo hauria d'estar treballant, hauria d'estar treballant... pero si no ho explico revento: tinc un mig cosi, que quan anava a l'escola, caçava les mosques, no les matava, els hi arrancava les ales, i el cos (viu) l'enganxava amb pegamento a un fol que tenia al calaix.
hay quien colecciona sellos!
sort amb la teva veina

Markus ha dit...

jajajaja Ooooh quina poooor veig que deixes clar que es MIG cosí... no fos cas que et relacionem gaire amb aquest personatge torturador de mosques juas juas juas
Doncs mira, tampoc és tan estrany... el meu pare m'ha explicat varios cops que quan era petit caçava mosques i els hi treia les ales. Un cop fet això les deixava dins la banyera perquè es veu que són incapaces de trepar per aquella superficie i quan una aranya anava a per la mosca, ell li pegava amb un cordó de sabata a modus de fuet. Apa aquí ho deixo... i jo no puc dir que és mig pare jajaja

Ais la veïna... creu-me que l'altre dia vaig anar a comprar als xinos del costat de casa coses que no necessitava per si la trovaba a la mateixa hora de l'últim dia. Viam qui està més per tancar si el del full de mosques o un servidor :P

DaeConE ha dit...

Una cosilla, tú has leído si el "presunto insecticida" es insecticida? ais no sé, es q me he quedado con la mosca detrás de la oreja de q ponga "utilizar como un insecticida normal" y además q luego se cierre la habitación durante unos minutos... ays no sé estoy espesita muuuuy espesa, necesito descansar

Markus ha dit...

jejeje pues si, dice que es "insecticida concentrado" que de entrada suena como más potente que un insecticida normal aunque luego a la práctica vete tu a saber... :P

DaeConE ha dit...

Uy lo de la chiquita, tú sigue explicando q estas historias son muy interesantes, eso sí, yo te animo a explicarlo sin pretender ser indiscreta! :P

Markus ha dit...

jejeje Pues nada, esta semana no he coincidido con ella. Creo que acostumbra a llegar de donde sea entre las 20 y las 20:30 pero normalmente a esa hora estoy en la autoescuela, así que me va a costar coincidir.
Tampoco puedo contar mucho porqué no se nada de ella, además seguramente tendrá pareja.

En cuanto haya novedades ya iré contando. :P

DaeConE ha dit...

Así q autoescuela, eh? y resulta q tu foto es la de Guizmo conduciendo! mmm curioso... será q os estais mimetizando? q es antes el huevo o la gallina? alguien sabe cuánto son 200 dracmas? q le dijo Josefina a Napoleón en su noche de bodas?