dilluns, de novembre 27, 2006

Ràbia

Estic tot tranquil a la meva habitació quan de sobte se sent un fort soroll, el vidre de la finestra comença a tremolar, i les parets i el terra també. La situació dura unes hores. I això es repeteix cada dia. No, no visc damunt una falla ni al costat de les vies del tren. Tinc un veí sorollós.

Va començar fa més d'un any, quan el xaval en qüestió va començar a anar de discoteques i va descobrir que no tenia prou amb la puta música techno dels caps de setmana a la disco i va decidir fer-se la seva propia discoteca a casa dia si, dia també. El problema es força greu, tot i que gairebé mai posa la música a hores intempestives, el volum es mooolt alt i la meva habitació es al costat de la seva paret amb paret. Hi han hagut queixes d'alguns altres veins que no han estat escoltades, i a més son pare és de la guardia urbana, cosa que ja fa desistir de cara a possibles denuncies.

És molt dificil estar tranquil a la meva propia habitació, no puc escoltar música pq sento la seva (fins i tot posant-me els auriculars!), no puc xerrar tranquilament per telèfon i ja no parlem d'intentar estudiar... A vegades la música se sent desde el menjador, que és a l'altre banda del pis. A sobre la música que fot la trobo absolutament odiosa, insoportable i em fot molt nerviós.

Així doncs... la cosa pinta malament eh... Jo de moment ja els hi he retirat el saludo que em sembla que és de les poques coses que puc fer, apart d'esperar que es quedi sord d'un dia per l'altre, s'estampi amb la moto, o que el seu cos no aguanti la propera ratlla de coca que es foti.

En resum... ABAIXA LA PUTA MÚSICA DESGRACIAT!!!!!!!!

5 comentaris:

DaeConE ha dit...

joe ya me imagino q rabia q rabia! OS conocíais de antes? Teníais buen rollo antes? Se puede razonar con un ser como ese de forma tranquila para explicarle lo q te pasa? Supongo q a gente como esa se la suda el mundo exterior y de la consideración y civismo ni saben q existe! Mi solidaridad sea con tú

Markus ha dit...

Oooh mi primer comentario, que emoción!! jejeje Pues mira, yo al chaval le conozco desde que el era un bebé porqué llevan muchos años siendo vecinos y sus padres y los mios se llevan bastante bien. Pero bueno, ya se han quejado otros vecinos y se la suda bastante. Sus padres están en casa cuando el pone la música tan alta, por lo tanto ya saben que eso molesta y tampoco le dicen nada. Actualmente el chaval y su grupito de colegas tienen una pinta de pastilleros que pa que... Enfin, hay que ver como cambia la gente jeje :P

DaeConE ha dit...

Es q está clarísimo q ese chaval se mete de todo! Así q es más joven, eeh? No es de nuestra generación, claro ya me parecía, la siguiente generación salió tarada! Bueno, la nuestra también, aunq nuestro estigma quizá es el frikismo, no? q tonti, pero si también conozoco a unos cuantos 26añeros q se meten hasta aspirinas...Saludos!!

Vivo sin vivir en mi ha dit...

cuando me cruzo con chusma de semejante calibre solo me viene una cosa a la mente: cunetas.
tengo fe ciega en las cunetas. sobretodo en las de las carreteras que llevan a pont aeri, xque, etc. etc. etc.
seguro que tu vecino tiene la cabeza del tipo pelo cenicero...
tranquilo, es carnaza de cañon, y su destino es que su madre lleve flores a una cuneta cada año.

Markus ha dit...

Wow... me has dejado helado...

Cuando era pequeño vi una peli llamada Goulies 3 (creo...) Eran una especie de Gremlins o Critters, jamás he oido hablar de la primera y segunda parte ni tampoco he vuelto a ver la tercera en ninguna parte. Bueno, el caso es que en la peli, uno de esos goulies ataba a un chaval a una silla, le colocaba unos auriculares y ponía su equipo de música a máxima potencia hasta que le sangraban los oidos y moría curelmente. Solo necesito un goulie para terminar con el problema :P