dijous, de maig 22, 2008

Everyday Normal Guy

Aiss... Hola amigues i amics! Fa bastant que no actualitzo el bloc. He pensat en posar un parell de vídeos que em fan gràcia. Són d'un humorista canadenc anomenat Jon Lajoie que penja els seus vídeos al youtube. A mi em fa bastanta gràcia i he triat aquestes dues cançons que són dels seus vídeos més exitosos i que per als lectors amb un nivell més o menys justet d'anglès no serà gaire complicat d'entendre.

Everyday Normal Guy


Everyday Normal Guy 2

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno vale..... Però jo crec que m'agrada més la teva veu ;-)
Mil muaks preciós..

Markus ha dit...

jejeje Ja se que a tu no et fa gràcia carinyet :p MUAK

A mi també m'agrada la teva veu, preciosa ;-)

Anònim ha dit...

toc, toc?

ais...Doncs per mi conté frases ben bones...Probably won't fight back...brutal.

ens veiem en ... poques horetes!

DaeConE ha dit...

Me he sentido como una intrusa al leer una conversación tan escueta pero con tantos mensajes entre vaia y cricket, qué bonito!

Anònim ha dit...

Ei hola!Que tal?Quan faras una entrada? Fa temps que no en fas cap!Que anyorem les teves entrades vaquipolles!Fins aviat?