dimecres, d’octubre 24, 2007

FELICITATS, TEO!



Ahir en Teo va fer 30 anys. Sí, el Teo de tota la vida, no aquesta versió estranya d'en Copy i en Paste. A part de descobrir que hi ha gent a qui aprecio que no se quan fan els anys, me n'he adonat que sóc més jove que en Teo. De fet crec que tots els les lectors del bloc (lectores, perdó) també sóu més joves que ell. No se si és molt consol però per mi sí :P
Jo de petit llegia llibres d'en Teo. Tinc "en Teo va al circ", "en Teo va en avio", "en Teo va a la platja", "en Teo va en vaixell", "en Teo va al zoo" i potser algun altre més. Recordo que m'agradaven molt els dibuixos. Potser desde llavors tinc fixació amb els cabells arrissats de color taronja... bé, sigui com sigui aquí us deixo aquesta entrada una mica subliminal d'aniversari d'en Teo. Crec que valia la pena retre-li un petit homenatge.
Per cert... alguna ment perversa veu també una actitud inapropiada d'en Teo en la següent fotografia?

6 comentaris:

patirke ha dit...

realment em fas por, estas fatal!!! jajaja mira q em fas riure eh.
ai el teo, aquest somriure de costat sospitos.
per cert, fixacio amb els cabells arrissats taronges? mmm.... crec q no he vist gaires pel carrer, nomes del roland mcdonald o com es digui
pd. jo nomes en tinc un "teo a la neu" i resulta q la dae tb el te. gracies a tu hem descobert aq. passat comu

Markus ha dit...

Millor no veure cabells arrissats taronges pel carrer, sobretot si els porten persones vestides amb un mono de jardiner de color verd fosc i ulleres de sol :P

Anònim ha dit...

Com et passes crick!!Que aquest no es en Teo! Es la mare d'en Copy que per fi s'ho ha pogut montar amb en Paste!! En Teo no seria capas de fer una cosa aixi!!No hem traumatitzis home!:P
El que nose es: qui es l'altre nen de la samarreta vermella? En copy?
Fins aviat!

Markus ha dit...

Jajajaja que bo! No havia pensat que podien ser en Copy i en Paste quan eren petits jejeje Bé Flani, tu t'has de tornar a llegir l'enunciat per respondre'm el meu dubte subliminal :P
Fins aviat!

Anònim ha dit...

Potser si fos Psicoanalista (paraula perillosa)podria dir que potser la culpa de "la puntada" la te En Teo. jejeje

Markus ha dit...

jejeje bueno no era això, però ja t'ho preguntaré el proper dia que parlem :P