dimarts, d’octubre 09, 2007

Cinquena Vinyeta

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Molen molt aquests copy paste tant descarats ;). Potser la vinyeta es podria dir "en Copy i en Paste"?ai no que dolent...crec que es poden trobar titols amb mes gancho. Avui no estic inspirada per els titols :P
Fins aviat!

DaeConE ha dit...

ostia! pues me ha encantao la idea esa d'en Copy i en Paste!!! Cricket, piénsatelo!

patirke ha dit...

jajajaja q bona la vinyeta nº 2, he plorat.
i la cara del teo es una passada, m'encanta.
jo els hi posaria Panxo i pinxo i es veritat, q rapid s'agafen les idees dels altres!
pd. jo crec q el moreno es el pare de Teo-mare pq flirteja massa
aplauso y medio cricket!

patirke ha dit...

ay, la de Copy and paste es molt bona!
podries fer una votacio

Markus ha dit...

La veritat és que a mi també m'ha agradat això d'en Copy i en Paste... Bé, podeu votar si preferiu Copy i Paste, Pinxo i Panxo o un altre títol que pogueu proposar. I si pot ser, m'agradaria saber quin dels dos personatges creieu que ha de ser en Copy i quin en Paste, o quin en Pinxo i quin en Panxo :P

Vivo sin vivir en mi ha dit...

aaaaaaaaaaiiiiiiii!!! ostiaaaaa !!!!! que sem salten les llagrimes !!!!! tants dies que no venia, i les he llegit totes del tiron . i clar, me partit!!!! ostia que bo!!! tio, ets el meu idol!!!!!!
que a gust que he rigut!!!!

Markus ha dit...

Ostres Lisa, quants dies! Moltes gràcies pel teu comentari. M'alegra veure que vas venint de tant en tant :-)