dilluns, de setembre 06, 2010

Una tarda al bosc

Ultimament ens hem aficionat a sortir a passejar per la muntanya.

Aprofitant la proximitat amb Collserola preparem la motxilla amb algunes provisions, aigua i una bossa per si podem collir mores o "madroños". Collserola està plagat de rutes i camins on descobrir hores i hores de paissatge i relax. És una sort poder-se escapar de tant en tant i deixar-se dur per camins que porten a d'altres camins, riarols, esplanades i algun que altre pantà petit.

Va molt bé per posar-se en forma també, així que el cap de setmana jo vaig a la muntanya, jo vaig a la muntanya, jo vaig a la muntanya.

On ta vaig?
Published with Blogger-droid v1.5.8

4 comentaris:

Xitus ha dit...

Ramón!!

Vaia ha dit...

M'encanta la muntanya, però al teu costat tot és molt més maco i divertit...sempre. MUAK

Markus ha dit...

:D Gràcies!

Xitus, sabia que no em fallaries i diries exactament Ramón! :P

Vaia, amb tu tot és millor, com la foto retocada, tu ressaltes el color a tot allò que compartim :-)

Vaia ha dit...

Oi que tendre....tu más :D