dimarts, de desembre 08, 2009

Bolet de Fusta


Avui he anat al mercat medieval de Vic i entre totes les parades que semblen no acabar mai he trobat per fi el bolet de fusta. El bolet de fusta és un premi que s'emporta l'últim classificat dels pronòstics champions i aquest any tinc tots els números d'emportar-me'l... Vaig últim amb diferència i aquest mal resultat ha de ser premiat d'alguna manera. :P Recordeu de no fer mai cap travessa conjunta amb mi jejeje

Per cert, la fira molt guai, molt fum i olors de carn rustida, encens i espelmes aromàtiques. Gent disfressada, cavalls, rucs... Molta gent, massa segurament, però això també li dona un aire diferent.

En fi, vaig a pel bolet de fusta ja que l'he trobat jo jejeje Demà dimecres hi ha jornada decisiva, el Barça es juga passar i els pronòstics entren en una nova fase on serà més difícil puntuar i per tant desenganxar-me del bolet de fusta serà mooolt complicat.

Fins demà!

2 comentaris:

Xitus ha dit...

ajjajajajaa ets el puto Warhol dels bolets!!
Home, la distància és d'11 punts però encara ens pots atrapar. Estic segur que al final tot s'igualarà molt, aquest any pinta emoció. De moment el titi és líder per exacteaverage! Potser avui sumes 11 punts i t'acostes. És un món boig!

Markus ha dit...

Em posaré les piles a partir d'ara, a veure quins encreuaments queden avui al sorteig de vuitens. A veure si puc fer un paper digne a la part final de la competició i arribar a apropar-me prou com per poder-li passar el bolet a algú!