dijous, de març 13, 2008

La maledicció peruana comença a donar els seus fruits

Fa un parell de setmanes anava cap al metro tranquilament, i en creuar la Plaça de l'Oca, sento un soroll molt fort darrere meu. Em giro i a uns 15 metres veig un núvol de pols que s'aixeca i tot de la gent mirant com jo. En un primer moment em va semblar que s'havia desprès part de la façana de l'edifici que fa cantonada amb el carrer de València, però en apropar-me vaig veure que una petita furgoneta de reparacions havia envestit de forma incomprensible un dels contenidors de la brossa que hi havia al costat de la borera. De l'impacte el contenidor havia pujat la borera, havia creuat la zona transitable pels vianants i finalment anat a picar contra un dels fanals de la plaça, que es va partir pel mig. Ningú va resultar ferit. Només feia uns 10 segons que jo havia passat caminant per aquell punt.

Dijous passat, a la feina, una barra de ferro massissa d'uns tres metres de llargada col·locada damunt d'una màquina va picar una columna per un extrem i l'altre extrem va anar directe cap al meu cap. Em va picar just sota la cella esquerra, al costat del pols (el que en castellà es coneix com a "sien"). 7 punts, l'antitetànica i un hematoma que sembla que m'hagin fotut un cop de puny. Per sort sense perdua de coneixement ni mareig ni res més que el cop i l'ensurt. Una mica més avall i em pica a l'ull i una mica més a l'esquerra i m'enganxa de ple el pols. Demà al matí em treuen els punts.

No se que més esperar, si em voleu adreçar uns últims missatges aprofiteu ara, que la propera vegada pot ser la definitiva :P

Bé, no patiu que ja vaig amb compte, una abraçada a tothom!

6 comentaris:

DaeConE ha dit...

Ostras sin coñas: qué susto joé! Cuídate mucho!
Y muchas gracias por la información del otro día... por cierto... al final el miércoles tampoco fui a clase... :P

Anònim ha dit...

Ostres crick ves amb compte!Deu n hi do amb els Peruans...Espero que amb els set punts ja estiguin contents...i parin ja amb la malediccio!Pq jo vull llegir el teu blog fins que sigui una iaia! Tot aquesta historia comensca a semblar Lost...
Per cert feia temps que et volia donar les gracies per el "A Russia"! Te canscons molt bones! M encanta!
Fins aviat!

Markus ha dit...

:-) Jo també em preguntava si t'hauria agradat el disc. M'alegro molt de saber que si. Ja estic millor del cop, ja m'han tret els punts i sembla que cicatritza molt bé i el blau ja va marxant. Ara estic refredat amb febre jajaja Quan no és una cosa és una altre... Espero estar bé per dijous que marxo uns dies fora de Setmana Santa. Per cert flani, suposo que deus estar veient la quarta temporada de Lost, espero que t'estigui agradant tant com a mi. I de pas una altre recomenació, ja que et va agradar tant Friends, hi ha una sèrie semblant anomenada "How I meet your mother", si la pots veure ja em diràs que et sembla. M'ha fet molta ilusió el teu comentari, gràcies.

Por cierto Daecone, me tendrás que enseñar a ingeniar excusas de esas para escaquearse jejeje :P

Anònim ha dit...

Doncs si he comenscat a veure la 4arta de Lost, pero crec que esperare a baixar tota la temporada de cop, encara que no se si aguantare la temptacio :P.
Ahir mateix hem vaig baixar un capitol d aquesta serie "How I meet your mother", i te molt bona pinta! Moltes gracies per la recomanacio! Estic baixant la 1era temporada. Desde que he acabat amb friends estic a la busca de sucedanis. Fins aviat i bones vacances!(ostres ara penso que potser cau un nou episodi de la puntada, no? sempre que marxes fora hi ha nou episodi)

Markus ha dit...

:-) Doncs no se si passada la vaga de guionistes s'han posat a gravar nous episodis de Lost però juraria que només van poder gravar 8 episodis de la quarta, per tant demà dijous emetran l'últim que tenen. Potser d'aquí un mes o dos ho reprenen. M'està agradant molt la 4à.
Que ràpida has anat a baixar la de "How I meet your mother", ja em diràs que et sembla, un dels actors crec que era el protagonista de la sèrie "un médico precoz".

Doncs encara no se si faré res per setmana santa perquè tinc grip i porto 3 dies amb febre i mocs. Ara sembla que la cosa pinta a millora però encara no se... Si marxo duré la disfressa, per suposat :P

Markus ha dit...

Per cert flani, encara que no comenti res, m'encanten les teves il·lustracions. N'hi ha al menys 5 que em tenen el cor robat. Algun dia ja en parlarem :-)