divendres, d’agost 10, 2007

"Basura" o Reliquies?

Sempre m'ha costat molt llençar les coses així que a la mínima que començo a rebuscar pels armaris sempre trobo "merda" de l'any de la picor que em porta records. He repescat unes quantes coses i les he posat repartides per fer-lis una foto i a veure quants de vosaltres reconeixeu alguna d'aquestes coses de quan ereu petits. Ara vaig a guardar-les un altre cop abans que les vegi ma mare i me les vulgui llençar :P

Podeu fer clic a la imatge per ampliar.


Premi per qui els reconegui tots!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Uaaaaaalaaa!!!!!Que booooo!!!!Que frikiiiii!!!!!!!!!Jajajaja!!!Quina gracia!!Quins records!!!El chinito de la suerte! El yoyo!Buf un vinil de tennessee!Un Pitufo!un album de la vuelta al mundo!un acid!una maquineta!el tauro i elelfan que es posen al dit eren regals del petit suiss?Una pilota del cobi!i els ninots de V!!!!!!!!El cassette no veig de qui es...Per cert que l altre dia parlavem de menjar pitufos i panteres rosa...Laltre dia vaig veure un gelat de Pockemon!!Es que son uns canivals!!
Fins aviat i gracies per els records!!!

Markus ha dit...

Uala que friki, pensava que ningú reconeixeria el tauro i l'elefant (hi ha el mico i el lleo per alli darrere també), crec que si que eren dels petit-suise. De fet hi ha varies coses que son regals de danone, el mateix album de la vuelta al mundo era de danone i els cromos els donaven comprant iogurts. El cassette és difícil de veure, així que ho desvetllaré: És un joc de Spectrum!!! :P

Gelat de pokemooon jojojo segur que cada mossegada canvia el sabor perquè evoluciona com els pokemon!

patirke ha dit...

q fort! jo tb tenia les regles aquestes de colors amb formes uaaaaaaa jo tenia el tauro! i el c3p0 tb!
curiosament, l'altre dia a la feina cantavem les cançonetes de tenesse, oi q hi ha una d'aquestes cançons en q el noi, de tant nervios q es posava, vomitava? a veure si ho he somiat!
l'iman de les natilles!!!
jo encara conservo un joc d'aquests de la boleta q havia de passar el circuit...ai i surt l'espinete crec.
molt bo cricket!

DaeConE ha dit...

Yo de ti le pondría cada día una velita a este pequeño altar friki! Es genial!
Me quedo con la cinta de Spectrum, qué juego es? Me encantaba jugar!!

Vivo sin vivir en mi ha dit...

uaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeee!!! Tenesse????? tenesse??? t'agradaven tenesse??? i jo que et feia mes de bob dylan y mogudes d'aquestes!!! ets una caixa de sorpreses!!!!
m'encantava willy fog.
PD ja se que no toca en aquesta entrada pero m'he tronxat amb l'esquirol-perrillo de las praderas! no te res, pero rius!!

Markus ha dit...

jejeje El disc de Tennessee te una explicació. En veritat es una fricada que em vaig permetre comprar fa un parell o tres d'anys per 60 centims en una botigueta de musica de segona ma. La única cançó que conec es la de "la vi correeeer llegaba tarde a claseeee".

El juego de Spectrum es el Typhoon, uno de un avión que iba pasando pantallas. Era muy chungo y nunca me lo pude pasar.

Aviat faré un altre mini-mosaic d'aquests. Per cert, he vist que ningú recordava les samarretes-clauer del mundial de basquet de danone, on encara competien iugoslavia i les CCCP :P i tampoc ningú ha esmentat les pegatines dels donetes. M'ha sorprés positivament que tothom reconegui el tauró i que la patirke recordés les regles amb forma d'animals dels Petit-suise. Molt bon ull el de la flani també al reconeixer el chinito de la suerte :P

Días de limón ha dit...

Jajajaja vaya cosas guardas aún Cricket!! Me han recordado varias cosas de mi infancia:

El álbum de Willy Fog me ha recordado al mío de David el Gnomo, que también era de la Danone.

Las figuritas esas de plástico yo tenía muchísimas porque mi madre trabajaba desde casa pintandolas y siempre le regalaban una muestra, teníamos como 70 o así. Por cierto regalame o vendeme la del lagarto de V, te lo suplico!!

Yo también tenía juegos de agua, que tenías que meter las bolitas de colores o los anillos de colores dentro de unas cestas o palos, como enganchaban esos juegos porque hasta que no lo conseguias no parabas, ahora no veo de esos juegos, tal vez en los chinos pueda encontrar alguno. Siempre quise quitarle el agua, pero nunca lo hice...

Y en cuanto a Tenessee (que me parecían un poco peripatéticos), el otro día no sé en que programa ví un vídeo antiguo suyo en Tocata, según Eric, y el cantante no era el de la cara picada era el tio moreno que sale a la izda. del disco ese que tienes tú ahí, yo pensaba que era el de la cara picada, el del tupé rubio, alguien me lo puede confirmar?

Por cierto yo también tenía un ordenador a cassette, el Amstrad CPC464, que se veía en verde la pantalla, que recuerdos, para cargar un juego te tirabas una hora.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/91/Amstrad_CPC464.jpg

DaeConE ha dit...

ostras cricket, es verdad los llaveros! Eso sí que son reliquias para los que añoran el pasado glorioso (y no tanto, aunq esto daría paso a otra entrada) de las CCCP! chaaan cha cha chaaa chan! chaaa cha cha chaaa chan! chan chan! chan chan! cha chaa cha cha chaa chan!
Es un fragmento del himno de la URSS para los que seais duros de oído...

Vivo sin vivir en mi ha dit...

m'acabo de donar compte, que jo tambe tinc el ninotet del r2d2 que es veu al fondo!!!
funsi, somos duros de oidos. por cierto, no te he dicho nada porque no he podido oir el video...
tema tenesse (ya me parece lo último), a mi me suena que o se turnaban o cantaban a duo. grupazo!!
freaky pride!!!

DaeConE ha dit...

Oye que yo no quiero q este blog se convierta en una reliquia de la que se diga: "te acuerdas de ese blog tan chulo..."

Días de limón ha dit...

Enga Cricket despierta! a escribir!!